Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2013 19:10 - Кой е?Добрият старец
Автор: podarukzanego Категория: Новини   
Прочетен: 887 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 1.Смятате ли да си родите още джуджета за да Ви потръгне бизнеса,все пак сме в криза?
Дядо Коледа: Не знам Снежанка какво мисли по въпроса.Нали знаете,че за много джуджета се изисква прекалено много време.Надявам се тазгодишният брой да се справят…ако не успеят за това има хипермаркети.
image

2. Как смятате да влизате тази година по домовете при положение,че вече нямат комини?
Дядо Коледа: Това е доста сложен въпрос,за това изисква сложен отговор.Много мислихме със Снежанка и джуджетата.Накрая решихме,че всички домове,които нямат комини имат съответно прозорци.За това призоваваме всички,които нямат – Моля!Оставете един джам отворен за да мога да вляза!(по възможност по-голям).


3.Как започнахте да се занимавате с този бизнес?
Дядо Коледа: -Този бизнес е в кръвта ми. Предава се от поколения в семейството ми.Най-стария мит за това,е че преди много много години един от моите прапрадядовци,започнал да разтиква на наляво и надясно кокаин.Тогава традицията била да се подарява това,което ще направи Коледа-та незабравима,единственото нещо тогава,било това.След това традицията за кокаина прераснала в мит и сега си разменяме подаръци,защото от тях няма смъртни случаи (поне от някои) и няма пристрастяване.
image

4.Имаше ли конкурс за Снежанки?Защо точно Снежанка трябва да се казва, а не примерно киопольо?
Дядо Коледа: Конкурси е имало много…но повечето винаги са руси(знаете какво означава това,едната дори не знаеше как се прави панделка)за това се доверявам само на моя верен приятел – джуджето Г-н Sex shop,с който начинаещата Снежанка минава цял курс по…снежанство.

5.Кога смятате да се пенсионирате?
Дядо Коледа: Рано е още за такива въпроси,още съм прекалено млад !

6.Не смятате ли да смените вече това облекло?Червеното вече стана доста тривиален цвят?
Дядо Коледа: Имам само два любими цвята…червено и розово.Предпочитам червения…защото всички облечени в розово биват дискриминирани като “гейове” … Представете си Дядо Коледа ГЕЙ !!

7.Не смятате ли,Г-н Коледа,ако мога така да Ви наричам,че тази шейна и тези елени вече остаряха вземете си един Мерцедес М Л и ще ми е по-топло плюс това има голям багажник за подаръците?
Дядо Коледа: Имам страх от коли.Предният път се блъснахме по пътя от Йоркшир към Нова Зеландия и всички подаръци се изгубиха та трябваше да ходим до “Метро”,от тогава насам не се качвам в кола!
image

8.Господин дядо Коледа,не смятате ли да отслабнете малко,не мислите ли,че на Снежанка й идвате в повече?
Дядо Коледа: -Не смятам да отслабна.Снежанка е свикнала да и идвам в повече.Пък новата…ще и се наложи да свикне ако не е свикнала да и е в повече.  
9.На колко години е Снежанка?Не мислите,че вече сте прекалено стар за нея
Дядо Коледа: Нали знаете,че възрастта на една жена не се издава.Ще ви кажа само,че вече наистина е старичка..не е както преди пъргава и ненаситна.Колкото до това,че съм бил прекалено стар за нея,нали вече ви казах,че аз съм в своята процъфтяваща младост!
Е,вярно годините си оказват влиянието…


10.Защо продължавате да носите подаръци на тинейджърите?Не мислите ли,че е по-добре да им носите комплекти от презервативи?Така хем ще помогнете опазването им,хем на джуджетата няма да се наложи да работят допълнително.
Дядо Коледа: Ех,да имаше някой да подарява на мен и Снежанка…Ами…не знам не се бях замислял за това.Но така ще подбия пазара на аптеките и будките,където се продават един здрав на няколко с изтекъл срок на годност презервативи.Колкото до джуджетата….изобщо не ги жаля аз.
image

11.Защо всичките ви елени имат имена?С какво ги свързвате за да ги забравяте?
Дядо Коледа: Имат имена,защото само по този начин ги различавам.Свързвам ги с различни неща…Рудолф, като махнете “ф” и разместите буквите ще се получи “Лудор” ако ме разбирате какво искам да кажа …. По този начин са и останалите.  
12.Не мислите ли,че вече е време да се обръснете?ами ако докарате инфаркт на някое по-малко детенце с тази огромна брада?
Дядо Коледа: Не мисля да я махна.Така ако някой ме срещне по улицата през годината има да ме изнудва…веднъж направих тази грешка и чак сега се сещам,че точно ти беше човека който ме изнудва !!! Колкото до малките деца…тъкмо на джуджета ще им се отвори малко по-малко работа.  



Гласувай:
3




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: podarukzanego
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 7129
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930